En Outfit


Kommentarer
Postat av: MADDES

Väldigt snygg outfit där!!

Jag är verkligen helt kär i min nya skinnjacka, sist fick jag leta i nästan 6mån innan jag hittade en som jag trivdes i och jag vill lova att jag fick lite smått panik när jag såg att den gamla gått sönder här i höstas så jag blev otroligt glad över den nya från Bik bok!

Om du vill se hur jag såg ut på hattfesten så har du min hatt-outfit här: http://maddisenj.blogg.se/2011/january/inflyttningsfest-med-hattema.html#trackback



Haha ja det är sjukt vad mycket kalas det blivit på sista tiden, man äter bakverk och tårtor var o varannan dag känns det som! Dessutom är det dags för ännu ett kalas nästa helg för lilla jag fyller hela 24år nu på onsdag(9/2) :D Jag tycker det låter som en fin idé att vi ska försöka oss på en powerwalk när vi ses, det är mycket jag vill göra då. Fika,shoppa, powerwalka, dricka vin :p haha! Det blir tufft men det ska väl gå :)

Annars har jag haft det fint idag, tänkte sticka iväg och hyra film nu och åka hem till mami för en mysig filmkväll med henne! Hoppas att du har en riktigt fin lördag gumman min. Ska du göra något särskilt resten av denna helg? Stora kramar till fina du!

2011-02-05 @ 17:51:19
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Knorkan

Jag skulle också vilja se alla underverk. Har bara sett pyraminderna. Åh vad snyggt! Vill ha allt :) Kram

2011-02-06 @ 17:44:21
URL: http://knorkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0