Dags för Njutning


Nu behöver min kropp total avkoppling..
jag & älsklisen
har kämpat hela dagen med salongsprojektet vi har i skolan nu, vi har satt oss in i hur man tar lån, vilka försäkringar man ska ha när man har företag, pratat med olika rådgivare, suttit x antal timmar i telefonkö och utöver detta satt ihop totalt en kalkyl för hur många troliga kunder vi kommer ha första och andra året och sedan två resultatkalkyler för den första månaden och det första året - bara två kalkyler och lite brödtext till i arbetet så är det ÄNTLIGEN klart!
Nu ska jag lägga mig i ett skönt bubbelbad, skrubba & peela hela kroppen, borsta mitt hår blankt och måla naglarna i silver..mm.. nu är det dags för njutning 


Kommentarer
Postat av: HELLE

kolla in min beauty-bloppis :)

2011-02-24 @ 17:29:18
URL: http://bellehelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0