8 Februari - I´m Back in Black

Idag har vi haft egen hårdvård och jag måste säga att vi alla i klassen blev otroligt fina!
Jag själv blev mörkare igen men inte så mörk som jag var tidigare, mer chokladbrun nu, jag ligger på en naturlig 5a i ljushetsläget men funderar ändå liiite på att lägga på en vinröd toning lite längre fram - men jag är sjuukt nöjd över hur det ser ut nu, känns verkligen skönt att vara mörk igen

Jag ska visa Er till helgen hur det ser ut, vill ju som Ni vet inte ta bilder på kvällen pga det dåliga ljuset och sen kommer Ni inte uppfatta färgen rätt iallafall:} Så lite tålamod^^


Kommentarer
Postat av: Malin

Okej, ja då förstår jag :) Vill egentligen också byta har tänkt på det förut mycket men känt att det inte var på "riktigt" då.. men skulle mer än gärna välja mitt eget så det säger mer om en själv som du säger :)



hihi, kramis!

2011-02-09 @ 01:03:38
URL: http://chickity.blogg.se/
Postat av: JOHANNA

SV; tack snälla! Allt bra med dig?

2011-02-09 @ 13:17:03
URL: http://johannavk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0