13 Februari - Den ultimata Skjortan


Jag har verkligen hittat den ultimata skjortan för min kropp, jag kan annars aldrig bära skjorta för då ser jag ut som en man..usch. Men i den här mochaskjortan från H&M´s conscious collektion blir jag jättefin! Tyget smiter åt fint om mina former och framhäver allt som jag tycker är fint hos mig själv - den blir dödlig ihop med ett par vita shorts i sommar eller slarvigt påtaget till årest neonbikini
Karborrespolarna har jag köpt för att kunna öva inför min examen och för att använda på salongen där jag ska jobba, tyckte de var så fina i färgerna så jag gjorde mig ett litet lager här hemma^^


Kommentarer
Postat av: josefin

helloo! undrar om du skulle vilja berätta lite mer om dina tatueringar och hur det läkt nu? Har också tänkt tatuera mig hos asin och undrar om du var nöjd med henne? vart ligger deras studio nu och ringde du eller gick du dit och beställde tid? har aldrig fattat hur tusan man kan beställa tatueringstid genom telefon? tatueraren har ju inte sett tatueringen eller vet hur långt tid det tar osv, haha :d skulle vara jättesnällt av dig att berätta :)

2011-02-13 @ 15:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0