6 December - Members


Tittade igenom min mail tidigare idag och fann då en inbjudan till members.com, tydligen en ny hemsida där dem erbjuder exklusiva märkesvaror till reducerade priser
- visst låter det bra?
Märken som finns tillgängliga på sidan just nu är Michael Kors, GHD, Replay & Diesel så det är en ganska bra blandning tycker jag.
Members.com är bara för medlemmar och i och med min inbjudan kan jag erbjuda medlemsskap till mina nära & kära och de är ju även Ni mina fina läsare! Någon som vill ha en invit och dessutom få 50:- till första köpet?:)
Medlemsskapet är givetvis gratis och man kan när man vill avregistrera sig från sidan, detta är inget sponsrat inlägg utan jag vill bara erbjuda mina läsare lite xtra lyx i vardagen ♥


Kommentarer
Postat av: MADDES

Jag vill :D

2011-12-06 @ 12:54:01
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0