23 December - Drömmer..


Det är dan före dopparedan men ändå kan jag inte sluta drömma om en ljusare framtid, igår var det årets kortaste dag och idag börjar vi Äntligen gå emot vår & sommar. Då ska vi lägga trallgolv på balkongen och sen vill jag börja inreda även där. Ska be pappi hjälpa mig snickra en solsäng där jag sen ska lägga en vit dyna och vita kuddar och bredvid ska jag ha en hög boxbom (som på bilden) och sen en stor kruka där jag ska ha en stor hortensiaplanta. Kommer kännas så lyxigt att ligga där dem dagarna man inte hinner ner till stranden. Jag längtar! 


Kommentarer
Postat av: Linnéa

God jul på dig <3

2011-12-24 @ 12:36:36
URL: http://linnealiebig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0