Mis compras en Palma




Detta var det som fick följa hem från Palma.
- Creamfärgad väska med silvriga nitar, denna får jag tacka fina Gunilla & Frisse för:}
- Tjock silverring med vita stenar 
- Pälsväst från Hope, dog verkligen när jag såg den här.. Jag var bara tvungen att ha den!
- Asymetrisk skinnväst, galet snygg den här med. Väljer gärna ett par svarta tighta jeans till.
- Tunn skinnjacka med bikerärmar som jag kommer använda lite nu i höst men även till nästa vår

Mycket fint att shoppa i Palma och jag kan starkt rekomendera de spanka butikerna, man behöver verkligen inte gå igenom alla köpcentrum för om Ni frågar mig så föredrar jag smågatorna hundra gånger om!


Kommentarer
Postat av: nelia

så fint, så fint!^^

2011-08-31 @ 22:01:17
Postat av: MADDES

Riktigt mycket snygga saker tjejen. Bra shoppat :D

2011-09-02 @ 08:45:21
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0