Min lilla Klant


Hej på Er, jag som har tagit så fina bilder idag men som den klant jag är så har jag glömt att ta med mig överföringssladden till kameran - så störigt!
Men det blir fotobomb när jag kommer hem:}
Har suttit några timmar på buss och tåg men skönt när vi väl var framme. Har träffat min lilla Elin idag och gått igenom det som finns kvar på väla, de nya lokalerna börjar ta form så det är lite smått kaos där ute nu så det var inget som fick följa med hem idag tyvärr..
Kvällen skall nu spenderas med min underbara familj, ska slappa lite framför tvn tillsammans precis som när jag & min syster var små


Kommentarer
Postat av: MADDES

Åh vad roligt att höra från dig igen vännen. Har ekat tomt utan dina kommentarer, de lyser alltid upp bland alla andra kommentarer! Hehe så du har lite arbetskamrater som kikar över axeln på dig, då tackar och bugar jag för deras kommentarer :)

Jag jobbade mitt sista pass idag på mitt sommarvikariat. Men kommer jobba extra några dagar nästa vecka. Sen börjar skolan ingen för fullt den 29 augusti så det är också snart på gång. Ikväll ska vi dessutom boka resa till New York, vi åker i slutet av september och det känns så fantastiskt bra just nu :D Jag svävar nästan på moln!!

Gud vad skönt för er att få åka till Mallis och förlänga sommaren lite, just nu är det inte så inspirerande väder i Sverige i alla fall, här har det öst ner regn sen kl. 15 idag och det verkar inte finnas något stopp :(



Hoppas du har en fin fredag gumman och att helgen blir toppen. Puss och kram till dig fina Cicci

2011-08-19 @ 20:11:45
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0