26 Augusti - Palma

Idag har jag, älsklis & kusin adam besökt Palma.
Det var en jättemysig stad proppfull med butiker, caféer & servärdheter. Vi började med att besöka det superstora köpcentrat El corte Inglés, där kunde man hitta det mesta men inget som direkt föll mig i smaken.. Efter detta besök vandrade vi vidare bland alla små gränder tills vi kom till La Catedral de la Seu som är en stor katedral från 13oo-talet, mycket vackert att få se som den lilla historianörd som jag är:}
Men till det bästa med den här dagen - jag hade "frishopping" vilket innebar att älsklisen bara fick hålla handen och följa med i alla butiker som jag tyckte såg intressanta ut och det gjorde han som en riktig gentleman!
Hittade jättefina saker och jag är så nöjd, ska försöka hinna visa det här nere annars får Ni se när jag kommer hem.
Nu ska vi avslut kvällen med lite mysig film - Ha det fint mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0