25 Augusti - Förlovning & 6o årsfirande!

Idag har vi vart en halvdag nere vid stranden jag och min kärlek, man kan inte ligga där längre för det blir aldelles för varmt. Vi har haft 35 grader idag igen och man känner bara för att ligga nere vid poolen. Men imorron bär det av till Palma för lite shopping & stadsvandring. Hoppas jag kan hitta något fint både till mig själv & min fina lillasyster:}
Ikväll har vi även firat min pojkväns systers förlovning samt hans fars 60 årsdag, detta gjorde vi på en lyxig restaurang nere vid hamnen - Tack mompe & pompe för den goda maten!

Haha* den översta bilden var jag bara tvungen att lägga upp så Ni får en inblick utav hur knasiga vi verkligen kan vara ibland..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0