24 Augusti - Vid poolen

Så här ser min tillvaro ut idag.
Jag ligger nere vid vår pool och njuter utav strålande väder och 35 graders värme. Det är riktigt varmt här och på flygplatsen fick vi höra att den här veckan skulle slå rekord i värme, pust! Men härligt:}
Resan ner har annars gått bra, vi tog oss utan bekymmer till vårt hotell men på kvällen blev det lite drama när vi skulle äta ute på en restaurang. Vi hade beställt mat och sen började det serveras jordnötter till alla bord och jag var tvungen att lämna restaurangen då jag inte ens tål att vara i närheten av nötter. Älsklisen bad om att få take away så jag fick äta min mat på hotellet.
Till lilla mammsi - jag mår bra så u behöver inte vara orolig♥
Ikväll kommer vi dock vara nogrannare av val av restaurang för det var inte allt för roligt att sitta inne och äta..
Nu ska jag ner till poolen igen och begrunda höstens mode!
*Kraam på Er*

Kommentarer
Postat av: MADDES

Gud så härligt gumman. Jag hade turen att få 1,5h sol på balkongen i alla fall idag. Dock bara ca 21grader men det får duga :P

Ta hand om er och sola lite åt mig också. Kramisar!!

2011-08-24 @ 21:49:51
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: sofia

Gud så söta flipp flopp på bilden! vart hittade du dem? :) Fin blogg föresten! :D

2011-08-27 @ 00:08:46
URL: http://sofiaehrnbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0