17 Augusti - Mellan 11.oo - 15.oo


Idag har jag vart riktigt flitig!
11.oo - Besiktigar vår gamla lägenhet
11.35 - Besöker vår värd för att säga till att vi är villiga till att lämna över lägenheten tidigare
12.oo - Lunchar med syster & Erika på Blåregn
13.3o - Telia var här och har nu kopplat på vårt riktigt internet (yes!)
14.15 - Vår nya hyresvärd var här och såg till att vi ska få våra dörrar som saknas i lägenheten
14.3o - Ringer Ving och meddelar min överkänslighet för nötter
14.45 - Eltekniker anländer och åtgärdar det sista elektroniska i lägenheten

Har jag inte hunnit med en hel del idag så säg? Känns skönt, nu ska jag fortsätta att packa upp de absolut sista flyttlådorna sen vill jag verkligen inte se dem på ett bra tag:}


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0