Nelia provar vår Chemestry-inpackning


I torsdags vart Nelia med på salongen och fick prova vår chemestry-inpackning, jag anpassade även den så att jag la till en inpackning med en svag toning innuti som skulle ge hennes varma blonda hår en mer kall ton. Inpackningen görs enbart på salong och vi använder oss idetta fall enbart av Redkens produkter och denna underbara spabehandling som det är för håret kostar 180:- något Ni kaske vill prova hos mig på torsdag kanske när jag är på salongen? Skriv en kommentar då vet jag^^
Nelia är annars mycket nöjd med hårets kvalité & känsla och hon upplever att håret nu känns mer helt, mjukare och fräschare. Jättekul att få göra dig vacker min pärla!
Inpackningen med svag toning finns även att köpa med sig hem och den kommer då ifrån Redken och heter Blond Glam Perfect Platinum och ligger på runt 400:-


Kommentarer
Postat av: nelia<3

Underbar. Funderar faktiskt på att köpa den när jag har lite mer pengar!

2011-04-24 @ 22:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0