Grattis Torbjörn 50 år!


I lördags firade vi en av mina närmaste & käraste vänner
- Min underbara extraman Torbjörn fyllde 50 år!
Detta skulle vi såklart fira stort så det hyrdes en liten gård i Tomtelund där över 60 gäster anlände. Vi blev alla bortskämda med superm 3 rättersmiddag med förrätt, varmrätt och dessert och som om detta inte vore nog hade där även bakats sex tårtor och vid ett-tiden serverades det nattamat i form av goda ostar och korvar till den som kände att där fanns lite utrymme till att fylla.. Behöver jag säga att jag rullade hem?^^
Alla vännerna var verkligen på plats och många fina tals hölls under kvällen och även ett ifrån lilla mig, jag hade nämligen fått äran att få sitta som bordsdam till födelsedagsbarnet så jag tyckte det var på sin plats och det kändes väldigt bra att lite mer högtidligt få berätta för alla vad jag känner för familjen Ahlberg.
Ni förstår säkert - en helt underbar kväll med delikat mat, dans och goa vänner


Kommentarer
Postat av: lixy

Bra blogg :)

2011-04-26 @ 09:33:16
URL: http://lixy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0