27 April - "Light as a Feather"


Idag har jag fått vara kreativ och visat min personliga stil inom ramet för
hår, make up & styling.
Vi har nämligen haft Photoshoot hela dagen och våra teman har fått gå under huvudtemat som är Fantasi så det Ni ser här ovan är min tolkning av talesättet "Light as a Feather"^^
Hade min supermodell Elin framför kameran och tack vare henne blev bilerna Fantastiska - Tack min sotnos!
Ni får bara lite sneak-peak bildern nu, bilderna från fotografen får jag om några veckor och då ska Ni även få se dessa:}


Kommentarer
Postat av: elin

awww! tack vare OSS blev bilderna fantastiskt snygga! ska bli sååå kul att se fotografens bilder. skicka till mig direkt när du får dem :D <3

2011-04-27 @ 22:38:45
URL: http://elinjaconelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0