22 April - Three Days


Nu är jag hemma i lilla utvälinge, nu är jag ledig och jag ska bara njuta utav detta^^
Dagarna som varit har vart väldigt sprängfyllda, i onsdags satte jag i extensions på en tjej på salongen samt la en bottenfärg med kammade slingor i överhåret på min fina kund Mirella. Sen när klockan vart fyra fick jag rusa till tåget för skulle även på en release-kväll i höganäs där Lager 157 nu har öppnats. Shoppade en massa fint där bland annat ett par helvita converse som jag tänker visa Er så fort jag kommer hem igen.
Igår tog jag med mig lillasyster till salongen i Kristianstad och där lät jag henne prova vår specialhårinpackning och hon fick även en lättoning som gjorde henne lite kallare i håret - blev jättefint och något jag verkligen vill rekomendera!
Idag har jag färgat min kusin och hon blev väldigt tjusig i en blond/guldig nyans.
Imorron blir det 50 års fest så tro inte att jag ligger på latsidan:} 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0