Today


..och ligger hemma från skolan hela dagen, känns inte bra alls för man missar såå mycket bara av att vara borta en dag, men som tur är har jag mina goa klasskamrater som antecknar och återberättar imorron - vad skulle jag göra utan dem?^^
Har annars sovit en hel del idag, vaknade för ett tag sedan och nu har även älsklisen kommit hem från jobbet så jag slipper att vara ensam. Jag måste även försöka plugga eftersom vi har vårt andra färgprov imorron.. sen är det Äntligen helg! Då blir det troligen att jag får ta det väldigt lugnt för jag vill verkligen inte missa något mer i skolan, lite myspys med älsklisen är ju dessutom bland det bästa jag vet


Kommentarer
Postat av: MADDES

Krya på dig gumman!

2010-09-16 @ 19:32:54
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0