Till Er

Ett litet Vykort till mina fina Läsare

Heey på Er,
jag är så glad att jag har Er, det är så kul att Ni fortsätter följa mig även fast min update blir lite lidande under veckorna, att Ni är här inne gör mig verkligen superglad!
Som tack tänkte jag lägga upp mycket bilder utav min roliga shopping som jag hunnit med den senaste veckan, jag kommer även bjuda på lite bilder från skolan, höstiga kollage och troligen även på lite festbilder^^
Har Ni något speciellt som ni skulle vilja att jag skrev om? Jag har fått förfrågan om jag kunde skriva lite om min Frisörutbildning så detta tänkte jag göra, men finns det mer Ni undrar över? Skulle det vara kul med en lista eller ett "Lära-känna-cicci-bättre-inlägg"^^ 
Jag har massor som jag vill dela med mig utav till Er & till helgen tänkte jag ge er en rikigt boost 


Kommentarer
Postat av: Anonym

när tusan kommer ditt inlägg om din utbildning dååå? :p

2010-10-05 @ 11:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0