Onsdag & Torsdag


Tempot är verkligen högt, vilket jag såklart tycker är superroligt!
..men fritiden är obefintlig och jag känner att Ni blir lite försummade, men jag ska försöka öka inläggen under slutet av veckorna och under helgerna, men nu har jag ett giltiga skäl som kallas Prov och detta prov berör vår första Färglära och kommer att ske imorron kl o9.oo.
Bilderna ovan är från de senaste dagarna när vi har fått lära oss att schampoonera, göra knutar till frisyrer och kamma ännu flera vågor.. suck..haha*
Nu ska jag krypa ner i sängen för sömn är viktigt inför prov, det har alltid mammi sagt^^
Nighty Night!


Kommentarer
Postat av: nelia

Fina uppsättningar! Det verkar komplicerat med knipslockarna. (Undras om jag hade klarat av att göra dem, haha)

2010-09-04 @ 10:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0