Något som gör Mej Glad


Nä nu vill jag lägga allt hemskt och dåligt bakom mig, och det gör man ju bäst med lite shopping^^
Fast just detta som ni ser ovan shoppade jag faktiskt i helgen men har inte hunnit visa Er så mycket, men det kommer mer på allt fint som jag lyckats hitta.
Linnet är otroligt fint till mina sandfärgade jeans och oversize tunikan är underbar att ha till ett par lacktights en dag när man inte känner att inspirationen ligger på topp, båda har jag hittat på Gina Tricot och stövlarna köpte min syster på Scorett. De kommer bli supergoá att ha på sig i vinter då dem är av äkta skinn och har ullstoppning i hela skon - såå snygga Nelia!


Kommentarer
Postat av: MADDES

Oj vad mycket fint du shoppat tjejen! Älskar allt :p

2010-09-30 @ 20:32:47
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: nelia

Riktigt bra kap vi gjorde i lördags!;)<3

2010-09-30 @ 22:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0