Make up Sets


Make up Artisten Linda Hallberg har vid många tillfällen tipsat om dessa make up sets från eleven.se och sminkningarna hon har gjort med dem är helt otroliga, men jag som Alltid köper min make up hos Make up Store blir ju såklart lite misstänksam. Jag är van vid en hög standard hos mina make up produkter och vill helst alltid prova ut nya produkter innan jag köper dem, vilket då inte är möjligt om jag köper något av dessa set hos eleven. Är det någon av mina söta läsare som har provat eller äger någon av dessa set? I så fall vad gillar Ni dem? Är dem ett kap eller är det bara skit? plz tell me^^


Kommentarer
Postat av: Juliette S

Hej!



Jag har en som liknar den översta bilden men med bara en sån.. asså ingen dubbel. Jag köpte min på tradera, helt ny, o e super nöjd!! Ska köpa den med dubbel.. nån gång med!!

2010-09-16 @ 21:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0