Lucky Shopping


Så nöjd jag kände mig igen när jag gick igenom gårdags shopping, älskar verkligen mina nya boots från Zara som jag först fick veta var slut, men så stod där ett par kvar på andra våningen och de var lyckligtvis i just min storlek - ibland ska man ha turen på sin sida^^
Inne på zara hittade jag även en fin väska som jag tänker använda i skolan, fick prova med Nathalies böcker så att de passade och det gjorde dem perfekt! Jag behövde även hitta lite nya accessoarer och det hittade jag inne på Monki & H&M.


Kommentarer
Postat av: nelia

fin, fint!<3

2010-09-18 @ 14:05:52
Postat av: Malin

hahahah! :)

Jag älskade den med! Jag hade den på vhs, tittade alltid på den med mina vänner.



Jora, det är väl bra antar jag :) Tyvärr har jag inte funnit något jobb (vilket är jobbigt) Vill så gärna hitta ett så jag kan spara till min vovve ;) hihi. Men jag kämpar på och ger inte upp (vilket jag nästan velat ibland) Ne, det är verkligen inte kul att gå hemma.. Inget att göra liksom! usch.



Igår va det myskväll, ikväll vet ja inte. Får se vad man har lust med :) Du då? några planer?



Stackare! Hoppas du blir frisk snart då :)



Haha, ne jag har sett att du vart upptagen mycket så det förstår jag.

Men hos mig har det inte hänt så mkt faktist. Vart hos min mamma lite och hjälpt henne packa för hon ska flytta nu i början av oktober. Annars har det inte hänt mkt :/



Har det hänt nåt hos dig då?

Förutom att du har fullt upp med skola och allt :P

Masssa masssa kramar på dig sjukis

2010-09-18 @ 15:17:41
URL: http://chickity.blogg.se/
Postat av: MADDES

riktigt fin shopping tjejen!!

2010-09-20 @ 16:59:16
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0