Lite Snaskis


Pust* den här veckan började verkligen med en rivstart, minst sagt. Vi håller just nu på med vårt andra kllippsätt som är Gradering, igår skulle vi bemästra den mycket omtalade Svampen och med tanke på att jag satt som hårmodell hela förmiddagen hann jag inte klart med min klippning och fick därför klippa klart den hemma. Inte populärt ska jag berätta för därför hann jag inte blogga något igår..
Idag gjorde vi vår första herrklippning och det var nog det svårtaste vi gjort hittills under våra sex utbildiningsveckor, men det blev bra till slut och alla kunde ändå gå hem och känna att dem hade klarat av det.
När vi har sådana här svåra dagar brukar vi unna oss lite sött så idag gick jag, Nathalie, Anna och Emma till Ica och köpte, mariekex, kanelknäckebröd, chokladkakor och gott & blandat - tänk så glad man kan bli av lite snaskis tjejer^^


Kommentarer
Postat av: MADDES

vilken superfin ny header du har tjejen!

2010-09-22 @ 16:03:13
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0