Kick Off Mando


Väl på Mando körde vi det sista och avgörande quizet och det blev Matildha som tog hem segern med alla rätt - Grymt jobbat!
Maten var jättegod förutom lilla Jennies missöde med senap på salladen, men det var inte värre än att det snabbt kunde åtgärdas^^
Efter middagen delade vi upp oss och en del satt kvar och vi andra tog oss en tur på stan där jag bland annat hittade en fin liten pälsaccessoar som jag tänkte visa Er senare och Nathalie hittade världens snyggaste långkjol från monki - hon kommer att vara hetast på personalfesten ikväll^^


Kommentarer
Postat av: Malin

hehe, kan förstå att du har fullt upp :P

Ne, jag har hemma mys med älsklingen min :)

Jaha, ja jag har försökt att hittat lite mer inof om hundar som är bra som första hund men tycker det står lite dåligt om just det. Men vad bra, för jag är ganska så bestämd på att ha en chihuahua som första hund :P



Nu måste jag bara hitta ett jobb och samla ihop lite pengar ;) hihii.

Hoppas du har en bra helg gumman! Kram

2010-09-11 @ 20:57:49
URL: http://chickity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0