Kemi & HårDesign


Min första tanke idag var, "snälla låt det inte vara sant, är det redan morron?" det känns som om man aldrig får sova ut, inte tillräckligt iallfall och då är jag ändå i säng halv elva, hur ska det gå i vinter lixom? Det får gå helt enkelt, med min fina klass ska det nog gå bra^^
Idag har vi haft kemi där jag fick svar på lämplig schampoonering till mi systers ibland feta hår. Tänka dela med mig till Er av detta råd.
Om Ni har väldigt fett hår och som Ni upplever bli fett väldigt fort skall Ni köpa en inpackning för fett hår, sätta i detta innan Ni duschar och schampoonerar håret, efter inpackningen duschar Ni håret med schampoo två gånger och avslutar med en kur balsam.
I eftermiddag fick vi göra knippslockar för hand för att sedan skapa en egen frisyr, vilket var väldigt intressant, roligt & framför allt lärorikt! På bilderna ser Ni mina fina knippslockar, ja idag blev jag faktiskt väldigt nöjd och frisyern blev också väl godkänd^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0