Älsklis & Familjen

Vad helgerna går fort, tycker inte Ni det?
Men min helg har vart toppen på alla vis, först hemma i utvälinge tillsammans med min familj & sedan nu tillsammans med min Älsklis.
Så mycket gott jag har ätit och så mycket fint jag hittade på IKEA och Väla, tänkte att jag skulle visa Er så fort jag får en minut över, jag har verkligen shoppat loss till både mig själv & lägenheten!
När jag kom hem hjälpte Älsklisen mig att montera upp allt jag köpt och lägga allt på plats och som om han inte vart gullig nog bjöd han ut mig på middag, jag är såå lycklig över att ha honom i mitt liv, inte bara för att han bjuder mig på middag utan för att han alltid finns där och speciellt nu under min mycket krävande utbildning
- vad hade jag gjort utan dej min säärlek?^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0