What about My Hair?


Vad jag lääängtar tills på lördag för då är det äntligen dags för Jennies & Pierres inflyttninsgfest!
Jag fick en smygkik på deras lägenhet redan idag när jag och jennie pluggade på frisyrhistorian och det var verkligen supefint överallt.
Men tillbaka till inflyttninsfesten, min outfit är redan inhandlad och så även min make up men jag kan inte bestämma mig för vad jag ska göra med mitt hår. Texturen skall iallafall vara kreppad, antingen stort åt sidan som på bilden till vänster eller stort bakåt som på den högra. Jag har även en annan idé om att kreppa halva håret och sedan skapa en boll utav detta med liten fri kreppad lugg, men vi får se vad det blir av det^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0