Ullared

Go´Kväll mina sötnosar!
Ni kan inte gissa vart jag har vart idag, jag visste det inte själv förrän fem imorse då vi blev medbjudna till Ullared, hua vad jobbigt det var att gå upp..
Jag har inte vart där mer än en gång innan och det var för närmare tio år sedan, usch vad det lät gammalt men jag var med andra ord inte så gammal då, men jag måste säga att jag förstår inte hysterin över det här stället? Jag och älsklisen handlade vars en kasse när resterande i resesällskapet hade vars sex!? Men jag tror jag är lite kräsen, visst det var bra att handla fina lack och lösögonfransar från depend för otroligt löjliga priser men sen imponerade inte ullared mer, men det var kul att komma ut på en liten söndagstripp. Tänkte visa Er senare i veckan vad jag hittade, hinner tyvärr inte innan för jag har ett kemiprov om permanent på onsdag som jag måste plugga till^^
Btw måste plugga lite nu innan jag går och lägger mig - Kraamis på Er


Kommentarer
Postat av: tildamilda

åh! jag ska till ullared nu på fredag :) fanns det mycket fint?

2010-10-11 @ 22:37:56
URL: http://tildamilda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0