Total Lättnad


Mitt Liv fick just en Ljusare vändning..
Hela klassen klarade
det andra hemska kemiprovet som vi hade idag och detta innebär att vi slipper slutprovet som vi skulle ha på hela kemiboken om två veckor..
TOTAL LÄTTNAD!
..inatt kommer jag att sova gott vilket jag inte gjort på snart två veckor..

Imorron blir det annars jättekul, vi ska ha genomgång med Lanzas färger och ha färgmodell på eftermiddagen och den här gången är det min syster som står på tur, även om jag fixade henne så sent som förra helgen tyckte hon att det skulle vara kul med ytterligare en färgförändring^^


Kommentarer
Postat av: Intensive Cravings

Hej!

Alla produkter som finns i headern som du ser och på bilden i det inlägget du kollade finns i bloggen! Allt finns i de olika kategorierna. Det är bara att kolla runt! Klicka dig fram i menyn på vänster sida.

Mvh Madeleine & Fanny

2010-10-21 @ 13:12:22
URL: http://intensivecravings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0