Sunkissed


Go´Morron på Er min Sötnosar^^
Idag tänkte jag prova mina nya solprodukter från åhléns för jag klarar snart inte av att se mig i spegeln, usch va jag ogillar att vara vit och blek.. men jag hoppas nu få en fin gyllene färg som inte går emot det oranga hållet - det ska alltså blir väldigt spännande att se.
Idag ska jag annars luncha med Jennie vid tolv och senare ikväll ska jag & Älsklisen på fotbollsklubbens 75 års fest så kvällen kan säkert bli mycket trevlig, tänkte även försöka hinna med att ge Er en bild på hur det gick med solprodukterna men det om fägern har hunnit sätta sig och kommit fram bra anars få Ni se det imorron^^
Nu ska jag hoppa i badet för lite avkoppling och peeling, Kraamis på Er så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0