Fotoshoot


Igår var det fotoshoot för de elever som har gått längst på utbildningen och jag & emma var tillfrågade att sitta modeller för bella och så klart gjorde vi det, har tyvärr inga bilder på oss än men tänkte visa Er dem när jag får dem från bella^^ Vi ser dock inte ut som vi brukar göra då bellas tema var cirkus så Ni kan ju själva tänka Er..
Men det var superkul att vara med och se hur allt går till, dock drogs det ut på tiden här och var och förseningar var bara ett faktum, tråkigt nog innebar det en mycket sen kväll för mig då jag inte var hemma förrän väldigt sent på kvällen och då skulle försöka få av min enorma kreation jag hade på huvudet. Det behövdes en hel flaska balsam och två extra händer av älsklisen för att få loss frisyren och det den var uppbyggd utav, därför har jag vart hemma idag och fortsatt trassla upp håret och nu är det äntligen fint och uträtt igen!
-Bland de finaste uppsättningarna igår hör "Fiksen" ovan-


Kommentarer
Postat av: nelia

Häftigt! Tänk när du kan göra sånna håruppsättningar;) fast ifs, det kan du nästan redan!

2010-10-06 @ 21:13:11
Postat av: Malin

Fyfaan vad kul! Ååh, vill också gå din utbildning!

Lite avsi är jag ju. snyft. hihi



Hoppas du mår bra, kramisar på dig

2010-10-07 @ 15:17:49
URL: http://chickity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0