Created by Cicci


I torsdags under HårDesign-lektionen fick vi verkligen låta inspirationen flöda, vi skulla alla prova på de två nedersta frisyrerna men den översta kan jag stolta säga är min egna kreation^^
Det är faktiskt inte så svårt som det ser ut, det enda som våra perfektionistiska lärare retar sig på är renkamningen men jag personligen kan emellanåt gilla att det spretar, buktar och faktiskt är i obalans - jag Älskar osymetriska frisyrer!
Skulle Ni vilja ha en tutorial när jag fixar ihop något & i såfall vad? Fest, bal, bröllop - valet är Ert^^


Kommentarer
Postat av: jacko

längtar tills det är min tur! bara 1 vecka kvar nu :D tänkte faktiskt höra med dig... sitter & funderar på csn.



kan man ansöka om studiebidrag redan nu eller hinner man få det den 25e november om man ansöker när skolan har börjat?



undrar även hur man ska fylla i terminerna... räknas vår utbildning som 1 eller 2 terminer?



jättesnällt om du vill hjälpa mig, för jag känner mig lite smått förvirrad :P



kjaaam! ses nästa vecka ;)

2010-10-17 @ 14:28:00
URL: http://elinjaconelli.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är den utbildningen Csn-berättigad?? :S

2010-10-20 @ 10:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0