Tävling & Herrklippning


Igår hade vi inte så många kunder i salongen under förmiddagen så därför anordnade lärarna en tävling i håruppsättning. Vi alla fick tre frisyrer att välja mellan och tanken var att vi skulle efterlikna en utav dem så mycket som möjligt, därefter skulle vi själva betygsätta de fem bästa från ett till fem.
Jennie
blev den stora vinnaren så jag vill säga Stort Grattis till Henne^^

Under eftermiddagen fick jag in min första herrklippning, det var en ung kille som ville få sitt hår lite mer rockigt och sedan lite styling tips till det, det gick hur bra som helst och jag var riktigt nöjd efteråt och jag måste ju bara få skryta med att jag sålt produkt vid alla mina kundbesök än så länge - detta innebär alltså riktigt nöjda och inspirerande kunder!

Jag fick också lite tid över till att exprimentar lite själv med uppsättningar så jag gjorde en liten "julklapp" till nathalie som Ni ser på de tre nedersta bilderna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0