New Mohikan


Idag har min älsklis suttit modell och visst blev han fin?^^
Jag utgick ifrån hans gamla mohikanfrisyr och tightade till denna ytterligare, därefter gjorde jag en kreativ färgning som innehöll tre färger, till oss små geekar använde jag färgerna 4N, 6N och 8N från Lanza. Övergången blev tydlig fast ändå mjuk vilket jag verkligen gillade så här till en kille, helt klart det bästa jag gjort hittills inom färg och det skall ju även tilläggas att det var första gånge jag någonsin klippte sax över kam idag^^


Kommentarer
Postat av: nelia

Riktigt snyggt, du har verkligen fått till en ball färg!

2010-11-02 @ 00:15:03
Postat av: MADDES

Snyggt där Cicci! Ville bara uppmärksamma dig att du blivit utmanad av mig i min blogg ;) Så spana gärna in det om du hinner och har lust. Kram till dig sötnos

2010-11-02 @ 13:15:45
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0