Godis med Stil


Jag äter själv inte så mycket godis men om jag gör det så vill jag göra det med stil och det tänkte jag när jag köpte den här söta skålen, helt perfekt till vad jag tänkt mig. Den står nu i vår bokhylla i hörnet med mitt favvis godis men man vill hellst inte röra det för det ligger ju så fint däri.
Så ett tips till alla Er som försöker gå ner i vikt, lägg godiset i en fin skål så vill Ni inte röra det och därav går Ni såklart ner i vikt^^

På bordet ser Ni även vad jag gjorde tidigare i eftermiddag, jag målade till lite franska gråa texter på vårt vardagsbord, var väldigt pilligt men blev såå otroligt fint


Kommentarer
Postat av: Carro

Den där skålen var underbar!

2010-11-14 @ 11:30:17
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0