Snygga Helsingborgare


I fredags åkte vi tillsammans hem till helsingborg, jag tog tyvärr inte så många bilder den här kvällen för jag kände bara inte för det, jag ville umgås med mina nära & kära som jag inte träffar så ofta och så var jag heelt förtrollad av Mammis goda Halloncheesecake - det finns verkligen inget bättre!
Men jag tog lite bilder när jag, Älsklisen och Nelia gick lite inne i centrum, ville spana in lite butiker men tråkigt nog är det rea överallt så jag hittade inget speciellt den här gången, men ska eventuellt hem igen om två veckor så kanske hittar något roligare då^^

Titta även Extra Noga på spegeln.. Jag tycker den är så rolig och passande för oss helsingborgare. För Er som inte är från stan så hänger denna spegel mitt ute på en gågata så att alla helsingborgare kan sträcka lite extra på sig och känna sig extra snygga när dem går förbi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0