HårFashionista

Hum.. vi är lite seg här idag, men det blir lätt så om man har mitt hår att sköta. Jag är fantastiskt glad över mitt långa & tjocka hår men när det kommer till att tvätta och speciellt föna det så är det inte lika kul.. Men som den hårfashionista jag är så lägger jag ner otroligt mycket tid och pengar på mitt hår och det är det helt klart värt^^
Kan berätta en wierd sak angående mitt hår.. När jag jobbade på Zara kom där fram en kund och började klappa mig över håret, jag blev helt i från mig och frågade henne om jag kunde hjälpa henne med något. Då frågade hon mig om allt hår var mitt eller om jag hade extantion, men jag svarade såklart att allt var mitt. Hon sa då att jag hade det finaste hår hon sett, speciellt för att vara svensk. Det hör nämligen till saken att hon själv var från medelhavet och också hade väldigt tjockt hår - jag sken som en solstråle resten av den dagen^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0