Diamonds are a Girls best Friend


Jag har shoppat så mycket till garderoben den senaste tiden så nu vill jag piffa lite i vår lilla våning istället. Det kommer bli stora förändringar när den nya soffan kommer på plats i höst så jag vill hålla färgerna till beige, vitt & silver, jag kommer därför att få måla om samtliga basmöbler till vitt och sedan göra en snygg sliten finish. Men jag behöver även annat piff, just nu har jag inget dekorativt att ha på tvbordet så där tänker jag placera ett

 stort silverfat med lite ljus sand i, två stora ljusstakar i silver och tre små för blockljus, ett glasägg och sen tänkte jag lägga till lite diamanter i olika storlekar, tror de kan bli rikigt fint & mysigt^^

Jag vill även ha lite nya kuddar och en chokladfärgad mohairpläd som får bryta av i soffan. Behöver även ett smyckesträd, ett tårtfat till mina cheesecakes, rosa muffinsformar till sommarens picknickar och en kakburk för allt smågodis som jag tänker baka i höst! 


Kommentarer
Postat av: tildamilda

Sv; förlåt för att det tagit så lång tid att svara! har haft en hel del annat för mig. vi har haft kalasväder här i hur många dagar som helst :D

Angående SJP-parfymen så luktar den himmelskt & är nästa den enda jag kommer använda i sommar :) mums!

Önskar nästan det var sommar för är bästa årstiden här & kanske en släng av vår oxå :) vi har haft riktigt fint väder här & jag har varit ute så fort jag haft möjlighet. längtar otroligt mycket efter lite semester nu ^^

Jag känner mig allt mer hemmastadd i lägenheten, men någonstans känns det fortfarande ovant men samtidigt skönt :) har lärt mig att njuta av ensamheten. har inte haft så mycket kompisar här ännu, mest familjen. ska däremot ordna en inflyttningsfest framöver :)

vad har du haft för dig senaste tiden? :)

Kramkramkram :)

2010-07-13 @ 23:44:40
URL: http://tildamilda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0