Produktiv & Kreativ


så nu är jag äntligen klar med allt eller nja lite till är det väl som ska göras men inget ansträngande direkt. ikväll har jag faktiskt vart väldigt produktiv & kreativ då jag guidat älsklisen till att färga mitt hår som jag ville ha det, klippte honom och färgade till sist
 - så nu är vi båda redo för det nya året^^

ska bara kräma in mej i min bus så jag är brun och fin imorron och sen kryper jag ner under vårt duntäcke och myser till nån film som går på tvn.
Sov gott mina vänner


Kommentarer
Postat av: emms - the capisce website

sv: jahhaa va har du jobbat med då? Ja ska väl med försöka fixa extraknäck, om man pallar på helgerna. Är de mycke att plugga?

ja så känner jag med. att man inte gör nån frisyr to big o för mycke är inget jag strävar efter. Clean and basic, snyggt och rent liksom - de enda som krävs.



jahaa. ja ja skulle ju vilja prova keratin med löshår nån gång om de heter så, men de e ju lätt värt de! och färga mitt hår ljusbrunt men de vågar ja inte göra själv o jag litar verkligen INTE på frisörer här i min stad. Sist fick jag turkfrisyr och grät i frisörstolen så aldrig mer!



åh frisyrer är mitt skräcksenarium, livrädd för jag tror inte på mig själv, att jag kan men jag ska göra allt för att lyckas! :)



nu skrev jag en hel jävla novel, förlåt! :D

2010-12-30 @ 23:40:49
URL: http://capisce.blogg.se/
Postat av: Emma

Kanske :) Var kommer den fina sjalen ifrån förresten? :)

2010-12-30 @ 23:46:12
URL: http://emmabroman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0