Little List

nämn något som gjorde dig glad igår: skjortan från H&M 
vad gjorde du kl 08 imorse: drömde 
vad gjorde du för 15 min sedan: pratade i med älsklisen
det sista du sa högt: "jag äkki älskar dej"
det senaste någon sa till dig: "äkki älskar dej min buunböön
vad har du druckit idag: vatten
vad var det senaste du åt: Pasta med parmaskinka & soltorkade tomater
vad var det senaste du köpte: läppenna från MUS 
vad är det för färg på din ytterdörr: mörkbrunt trä
vad är det för väder hos dig nu: massor av vit snö
godaste glassmaken: gammaldags vanilj, jordgubb med bitar i & melon 
tror du på kärlek vid första ögonkastet: det var det mellan mig & älsklisen 
sover du tungt: hum..jag pratar i sömnen ibland^^
drömmer du mardrömmar: ibland
trivs du med ditt jobb:i skolan - ja det är kul!
favoritklädsel: ljust, fräscht & en härlig mix av meterial
favoritlåt just nu: rihanna - only girl in the world 
vad ser du om du tittar till höger: vår säng full med massor av kuddar
vad gör dig glad just nu: att jag är ledig.. 
vad ska du göra härnäst: mysa ner mig i sängen och titta på tv
höger eller vänsterhänt: höger
humör just nu: tröttis men glad 
favoritgodis: cocoschokladtoppar 
kläder just nu: grå mysdress
sommarplaner: mallis
hur många kuddar sover du med: två
spelar du något instrument: njae 
morgon eller nattmänniska: night 
vad är viktigast för dig: att man är lycklig 
är du kittlig: uhum..
snarkar du: nepp, sover som en liten prinsessa
längtar du mest efter just nu: våren med alla vårkläder

-tack än en gång till jaconellis roliga lista-


Kommentarer
Postat av: Emms - The Capisce Website

sv: Ja men de gör inget"! :) Bara kul och se att du svarade! va?! pendlar du 3 timmar enkel resa eller allt som allt? vart bor du då?



ja ja längtar som fan till mars! Men endå skit nervös som ja skrev innan, men det är väl bara första veckan sen lär man ju känna folk o de e väl så att jag är lite av en clown när jag känner mig bekväm så de ska nog gå! :)



ja skitkul! då får du tjing på att fixa mitt hår nån dag ;)

2010-12-29 @ 20:21:36
URL: http://capisce.blogg.se/
Postat av: Emma

Ojdå, hur långt är det dit från Malmö då? :) jag bor i Helsingborg. Har precis flyttat hit från Stockholm så allt är nytt!

2010-12-29 @ 23:35:54
URL: http://emmabroman.blogg.se/
Postat av: Emma

Så 1 ½ timme enkel resa då eller? :-) Kul att du kommer från Helsingborg! Trivdes du här eller? Är du här ofta nu? Nej, det var min sambo som började plugga här i September och nu ska han plugga i två år sedan flyttar vi förmodligen tillbaka till Stockholm igen. Så himla segt att bo i en stad där man inte känner någon och det är svårt att få jobb och lära folk och sådär.. :(



Okej! Det låter lovande i alla fall :D Det ska jag absolut göra. Hoppas på att det går bra nu!



Kramaar

2010-12-30 @ 11:09:40
URL: http://emmabroman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0