Julmys i Hemmet


Det bästa med vintern är all julpynt som man får ha framme och jag är glad i att ta fram den i tid och sen får det stå framme till sista februari..och nä, jag skojjar inte^^
I födelsedagspresent fick jag en massa fint till hemmet och jag har även själv vart ute på stan och hittat en massa fint till vårt hem, bland annat;

- julblomma med glitter från SIA
- silvervit satinkudde från SIA som jag fick av
familjen ahlberg
- kollibri i silver från SIA av min söta syster
- silvriga julkulor från Åhléns
- glittriga kulor som liknar snöbollar från SIA
- fat med strasstenar
- ljuslycktor i form av kronor
- ljusgrå julgransmatta
- hjärta med ljus från Flower Team av
familjen ahlberg

Jag fick verkligen en massa fina saker i födelsedagspresent och jag har inte hunnit visa Er en bråkdel men det kommer i helgen tänkte jag för imorron ska jag sova hemma hos anna tillsammans med frisörtjejerna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0