Julklappemakaren^^



Underbara Fredag!
Men för mig har det kännts som fredag hela veckan, men en dimmig och groggy sådan.. men nu mår jag faktiskt mycket bättre, har faktiskt kännt mig så pigg så att jag vågade mig ut en liten tur idag, kändes  så skönt att få komma ut i den friska luftan
- det gjorde mig gott.
Har faktiskt handlat lite julklappar idag och det känns skönt för jag hade lite ont i magen där ett tag att jag aldrig skulle hinna, okey alla kanske inte är köpta men i stort sätt alla och jag är jättenöjd med dem och jag tror även paketens ägare kommer bli glada, hihi*^^

Nu ska jag tillbaka till min lilla verkstad - har många klappar att slå in


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0