Is this Wounderland?


Mac har läst min själ gällande dessa fäger


Kommentarer
Postat av: MADDES

Hej gumman!

Kul att höra av dig igen, förstår att du har mycket i skolan och så men blir alltid lika glad när jag får se en kommentar från dig :) Jag har fått tillbaka supertentan och det gick galant, var till och med bara 3poäng ifrån högsta betyg och jg klarade läkemedelstentan också så jäklar vad glad jag blev när resulaten kom, jag hoppade runt i lägenheten och sjöng att jag var "Simply the best" :D Haha ibland får man släppa loss lite ;)

Vi har inte haft totalt kaos på vägarna som det verkar ha varit nere hos er men shit vad kallt det varit. Två dagar i rad med runt -20 är inte att leka med, man har ju knappt velat gå utanför dörren!

Vi har tenta den 22december på em och sen börjar vi nästa kurs den 29december så det blir inte så jättemycket ledigt för min del tyvärr.. Vår skola har nämligen gjort så att terminen slutar den 23januari och nästa termin börjar redan dagen därpå, schysst va?! :p haha! Jag ska faktiskt ner på stan med min lillebror idag på eftermiddagen och köpa julklappar och kanske shoppa lite till mig själv också så det ska bli mysigt. Har du köpt några julklappar än? Julen kommer firas hemma hos min morfar på julafton tillsammans med mamma, lillebror, moster och morfar och sen på kvällen åker jag hem till min kille och hans familj för lite mys med dem. Antar att juldagen kommer firas hemma hos pappa som det brukar bli! Hur kommer ditt julfirande se ut gumman? Vet du vad(en liten hemlis som jag inte skrivit om i bloggen än:p). Jag har fått ett mail från nättidningen modeflickan och de ville ha med mig i en liten bloggfråga i nästa nummer med bild, svar på frågan och publicering av min bloggadress. Känns superroligt så hoppas det blir så nu. Kände bara för att berätta för någon, kommer skriva om det i bloggen när det är klart :D Ta hand om dig nu så hörs vi snart igen!

Mångra kramar till dig sötnos <3

2010-12-03 @ 12:47:22
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0