Fint & Värmande


mycket fint där fanns i butikerna när jag & älsklisen var ute och handlade julklappar, vi hittade mycket fint till våra nära och kära men även lite till oss själva..eller rättare sagt till mig själv, hihi*
Make up Store köpte jag äntligen glittret Orion och så hittade jag en fin bag också som är något större än de två jag har nu, så nu slipper jag ha två och kan nu ha allt mitt vardagssmink i en. Jag hittade även en fin stickad och varm tröja och ett par snygga och värmande underbyxor för den resterande kalla vintern^^ 


Kommentarer
Postat av: nelia

varför skriver du ner massa från MUS på din önskelista när du går och köper allting själv!

2010-12-12 @ 11:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0