zZzz..

..det är vad jag ska görna nu, är helt död efter att ha städat det värsta i vår annars för tillfället röriga lägenhet & målat hela eftermiddagen, puh..
Notis till mig själv - gör aldrig om det här!

Men nu är iallafall barskåpet klart och det är på plats, saknas bara dörrar men dem ska vi hämta imorron. Blev rikigt tjustigt när lite saker kommit på plats, men jag ska shoppa en del nytt också så det blir lite tomt tills det är gjort. Hungrig är jag också känner jag men vad gör man när kylen är tom? Ohh.. nä nu lägger jag mig och så går jag och handlar bullar till frukost imorron åt mig & älsklisen
- som för en gångs skull ska vara lediga heela den här helgen

..längtar såå efter vår lilla mops..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0