Tidig Morron..

Uff uff, vad jag inte gillar tidiga morrnar, men kunde inte somna om efter att älsklisen åkte iväg till jobbet. Så skönt för honom nu, fyra dagars jobb till sen ska vi hålla helg tillsammans med mys & kräftskiva^^
Senare idag när jag piggnat till, packat och fixat mig ska jag åka hem till skåne för imorron ska hela familjen åka till göteborg & liseberg, har inte vart på liseberg sedan jag jobbade där sommaren 08 så det ska bli kul att se om där är vänner man känner igen..
Men nu måste jag ha frukost annars dör jag!
Vi hörs igen lite senare

-här kan jag tänka mig att somna om..-


Kommentarer
Postat av: denisenfisen ;)

fin blogg du har :D

2010-08-09 @ 08:11:56
URL: http://denisenfiisen.blogg.se/
Postat av: nelia

wiiee, ska bli så roligt att du kmr hem! Imr kmr bli en superdag på lisset!^^<3

2010-08-09 @ 10:54:21
Postat av: Petra

Kul med Liseberg. :) Hoppas att ni haft en riktigt rolig dag. :)

2010-08-09 @ 18:26:14
URL: http://linnea84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0