Klipp Klipp


Idag har vi fått göra vårt Första Klipp!
Och det var inte bara att klippa ska Ni veta.. vi fick lära oss att göra en korrekt mittbena och indelninga från öra till öra och härefter gick vi vidare för att klippa en av de fyra klippformerna som idag var Helform. Denna klippning ger ett resultat utav ett hår som upplevs som rakt och lika lång överallt. 
Det är mycket småpill som man måste tänka på att ta hänsyn till men jag fick verkligen en skön känsla av att det här är det jag ska göra^^
Kikade nyss på läxan som vi fick och det ser ut som om vi ska klippa med vinklad kant imorron.. spännande.


Kommentarer
Postat av: nelia

Åhh, jag är så glad att du hittat ngt som du tycker om att göra!^^

2010-08-23 @ 21:54:29
Postat av: S A N D R A

hii ! du har fått en award på min blogg :D

2010-08-24 @ 17:21:29
URL: http://sandr4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0