SommarGott




Kommentarer
Postat av: nelia

såå fint. Det blir mer efekt i bilderna^^

2010-08-09 @ 10:55:18
Postat av: tildamilda

Sv; Ja nu har du fått lite info & jag tycker definitivt du ska göra det :) det är ett coolt & snyggt sätt att smycka kroppen på ^^ & även med tatueringar .. har du några tattoos? :) jag har länge velat skaffa en, men eftersom jag inte vet vad jag vill ha för motiv har jag valt att vänta.

Ja det blev verkligen ett helt annat vardagsrum & jag lyckades få in lite färgklickar :)

Hur går det för dig & dina möbler? Är nyfiken på hur det ser ut ^^

Min helg var väldigt lugn då jag jobbade fredag, lördag & söndag .. men nu har jag börjat min semester som varar i 2 veckor ;D har bokat tid för ansiktsbehandling & hos frisören .. man måste ju passa på att skämma bort sig lite oxå :)

Kramkramkram :)

2010-08-09 @ 15:25:57
URL: http://tildamilda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0