Diagonal bak / Konvex


Idag har vi fortsatt att klippa och vi utvecklade vår helform till en helform - diagonalt bak/konvex. Jag antar att detta inte säger Er så mycket men det är säkerligen många av Er, som har långt hår, som har detta som grundklippning - jag har det själv exempelvis^^
Det är sjukt mycket fokus i klassen just nu för det är nu vi lägger grunden för hur väl vi kommer utveckla vår klippteknik, det gäller att vara petig redan från början. Men vi är en mycket duktig klass så vi går väldigt fort frammåt.
Jag får också mycket fint beröm och det blir man ju såklart jätteglad och lite röd om kinden av

Här ovan sen Ni Emma i blont och Nathalie i svart hår. Emma är en supersöt tjej som till en början var lite rädd för att klippa men nu går det av bara farten och Nathalie är en skön helsingborgare (hon får man att känna mig som hemma) som jag väldigt gärna umgås och skrattar med!

Imorron blir de kemi & lite hårdesign..undrar vad vi kommer att få göra då?^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0