Chic Idé


Nu har jag vart iväg ett bra tag så det är skönt att vara hemma igen, har för övrigt fått massor gjort idag och då känns allt extra bra.
Jakten på textschabloner blev lyckosam, kikade in på chic idé och det visade sig att hon skulle på mässa och skulle då ta hem just sådan schabloner som jag sökte efter, helt underbart bra tycker jag! Finns annars så mycket fint i hennes butik, ska även köpa lite kuddar där när den nya soffan är på plats. Jag fick även träffa hennes söta mops Poppis, herregud jag trodde mitt hjärta skulle smälta - längtar såå tills vi ska skaffa en egen^^


Kommentarer
Postat av: nelia

silken liten gullig vovvii .. <3

2010-08-02 @ 19:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0